پنجره UPVC, مقالات

نحوه نصب پنجره دوجداره بازسازی

بازساز

تصمیم برای تعویض پنجره‌های قدیمی می‌تواند برای هر صاحب خانه واقعاً بزرگ باشد. چه در حال تغییر یک پنجره تکی یا بازسازی کل خانه خود با پنجره های یو پی وی سی باشید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. یافتن سبک عالی با بهترین قیمت ممکن کاری دشوار می باشد. مورد دیگری که باعث نگرانی در هنگام تعویض ویندوز می شود، خود نصب است. بسیاری از مردم تصوری که از تعویض در و پنجره دارند همراه با تخریب و در زمانی طولانی است، امروزه اما در و پنجره ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن تعویض می شوند.

 تعویض شیشه های تک جداره با شیشه های دوجداره در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی به میزان قابل توجهی کمتر می شود و با توجه به اینکه قیمت برق همواره در حال افزایش است، دوره بازگشت سرمایه زمانی که پنجره های تک جداره را به شیشه دوجداره تبدیل می کنید بسیار کم خواهد بود.

 

دلایل تعویض پنجره های دوجداره

حتی اگر پنجره های شما دوجداره باشد به این معنی نیست که دیگر نیاز به تعویض ندارند، زیرا مانند هر چیز دیگر پنجره های دوجداره نیز دچار فرسودگی می شوند. در اینجا به بررسی مواردی که میتواند نشان از تعویض پنجره باشد می پردازیم.

بخار گرفتگی بین شیشه ها: این یکی از بزرگترین نشانه های تعویض پنجره بخار گرفتگی بین جدارهای شیشه است. هنگامی که واحد دو جداره به درستی آب بندی نشده باشد، میعان بین شیشه ها ایجاد می شود.

شیشه ابری: ممکن است به دلیل بخار گرفتگی مداوم داخل شیشه، شیشه کمی کدر به نظر برسد.

تراشه یا ترک در شیشه: هر گونه آسیب به شیشه ممکن است بر کارایی کلی واحد دوجداره تأثیر بگذارد.

اگر هر یک از علائم بالا را مشاهده کردید، احتمالاً نیاز به تعویض شیشه های دوجداره یا پنجره های خود دارید.

برای خرید پروفیل رویال وین با نمایندگان ما در سراسر کشور تماس بگیرید

پروفیل بازسازی چیست؟

پروفیل بازسازی در واقع یک پروفیل تقویت شده می باشد که در هنگام بازسازی یا تعویض درب و پنجره های قدیمی به کار برده می شود. پروفیل های بازسازی سطح مقطع بالاتری نسبت به پروفیل معمولی دارند و مستحکم ترند. این پروفیل ها  راه حلی ایده آل برای جایگزینی پنجره های قدیمی هستند، زیرا نصب پنجره های جدید با استفاده از این پروفیل سریع و آسان صورت میگیرد.  این کار نیازی به تخریب فریم یا دستکاری دهانه ندارد و باعث می شود که دیوارها و نما بدون آسیب باقی بمانند. به طور کلی پروفیل بازسازی به فرآیند سرعت میدهد و از زمان بر بودن و هزینه بر بودن بازسازی جلوگیری می کند.

 

بهترین برند پروفیل بازسازی کدام است؟

به دلیل حساسیت پروژه تعویض در و پنجره باید در هنگام خرید پروفیل بازسازی نهایت دقت را داشته باشید، زیرا نمی خواهید بعد ها هزینه ای اضافی برای تعمیر یا تعویض دوباره پنجره متحمل شوید. شرکت تکنما پی وی سی یکی از برترین تولید کنندگان محصولات UPVC میباشد که پروفیل های در و پنجره خود را تحت سه برند واناوین، گلد یو پی وی سی و رویال وین ارائه میدهد. این برند ها دارای پروفیل های لولایی، کشویی و پروفیل بازسازی می شوند. محصولات برند واناوین بیشترین سطح مقطع و در نتیجه استحکام را داشته و قیمت بالاتری دارد. گلد یو پی وی سی و رویال وین سطح مقطع کمتر و قیمت مناسب تر دارند، اما سطح کیفیت آنها همچنان بسیار بالاست.

قبل از شروع باید واحد پنجره خود را اندازه بگیرید و سپس پنجره جدید سفارش دهید.

برای خرید پروفیل واناوین با دفاتر ما تماس بگیرید

فرآیند نصب

اندازه گیری ابعاد درب و پنجره تعویضی برای استعلام قیمت حدودی نیاز است و شما باید این اندازه گیری را قبل از هر کار دیگری انجام دهید. فقط دقت داشته باشد که برای اندازه گیری، فریم آهنی دور درب و پنجره را در نظر نگیرید زیرا قرار نیست این بخش از دیوار جدا شود و پروفیل بازسازی به گونه ای طراحی شده است که در این فریم قاب شده و بعد از پیچ شدن اصولی عایق بندی و درزگیری می شود.

بعد از اندازه گیری باید پنجره های قدیمی خود را بردارید و فضای باز را برای نصب پنجره های دوجداره جدیدتان خالی کنید. پروفیل جدید در فریم پنجره قبلی قرار می گیرد. سپس قاب تازه نصب شده قبل از آماده سازی شیشه برای نصب با یک سطح بررسی می شود. شیشه را با دقت داخل قاب قرار می‌دهیم و سپس با پیچ ‌ها در جای خود محکم می‌کنیم و شیشه را محکم در قاب محکم می‌کنیم.

با نصب پنجره‌های جدید، اکنون نوبت این است که درز های بیرون را سیلیکون کرده و برای پایان نصب، تریم کد رنگی را اضافه کنیم. سپس آخرین بررسی برای کیفیت انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ شکافی در درزگیرها وجود ندارد و پنجره ها کاملاً مطابق با استاندارد نصب شده باشند.

برای استعلام قیمت پروفیل گلد پی وی سی با نمایندگان ما در سراسر کشور تماس بگیرید

نحوه تعویض واحدهای شیشه دوجداره: مرحله به مرحله

انواع مختلفی از سیستم شیشه دوجداره موجود است، این دستورالعمل ها برای ارائه یک راهنمای تقریبی برای رایج ترین نوع در نظر گرفته شده است.

 

از داخل پنجره خود شروع کنید، واشر گوه را بردارید.

به سمت بیرون حرکت کنید و دانه های لعاب را بردارید. قسمت بالایی را تا آخر رها کنید.

قبل از برداشتن و از اطراف بالا و کناره ها، محل قرارگیری بسته های لعاب را یادداشت کنید.

واحد دوجداره  را بردارید.

بررسی کنید که بسته‌های شیشه هنوز در پایین هستند و واحد لعاب جدید را در بالا قرار دهید.

آن را ایمن نگه دارید و هر بسته شیشه دیگری را به محل اصلی خود اضافه کنید.

در حین تعویض مهره های لعاب به ترتیب معکوس، واحد شیشه را نگه دارید.

واشر گوه را تعویض کنید، که همه چیز را در جای خود قفل می کند.

 دستورالعمل های فوق فقط به عنوان یک راهنمای تقریبی در نظر گرفته شده است و برای هر نوع شیشه دوجداره دقیق نخواهد بود.

انواع مختلفی از شیشه موجود است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام نوع را نیاز دارید.

سخن آخر

تعویض پنجره های قدیمی در کشور ما جایگاه مناسبی پیدا کرده است و با توجه به اهمیت انرژی و اقتصاد خانوارها در عصر امروز، این امر، روند رو به رشدی را دنبال می کند. برای تعویض پنجره قدیمی ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را قرار است جایگزین پنجره های قدیمی خود کنید برای مثال پنجره های یو پی وی سی مد نظر شماست یا پنجره های دوجداره آلومینیومی. تعویض پنجره قدیمی با UPVC یا آلومینیوم تفاوت زیادی در روند کار ندارد و این فقط سلیقه شماست که مقدم بر کار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروفیل های بازسازی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *