مقالات

مزیت پروفیل UPVC

پروفیل UPVC چه مزیت هایی دارد؟

پروفیل های UPVC به لطف مزایای رقابتی که نسبت به مواد سنتی مانند آهن یا آلومینیوم دارند، در ساختمان های امروزی بسیار پر کاربردند. پروفیل های چند محفظه ای و ضخامت دیواره بالا دو عاملی هستند که می توانند استحکام، عملکرد و دوام هر پروفیل یو پی وی سی را تعیین کنند. آنها بازده انرژی بهتری دارند و می توانند به طور موثر با آلودگی صوتی مبارزه کنند. ساختار قوی، آنها را به مناسب ترین گزینه برای هر اقلیم تبدیل می کند، مهم نیست در کجا قرار دارد. علاوه بر این UPVC در برابر رطوبت، آلودگی، خوردگی و کپک، که میتواند مشکلات سلامتی ایجاد کند، مقاوم است.

 

به دلیل این ویژگی ها و مزایای بی نظیر، UPVC به طور گسترده در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. با توجه به پیشرفت در صنعت UPVC ، در حال حاضر، می‌توانید از میان طیف متنوعی از پروفیل‌های پنجره و درب انتخاب کنید، حتی این امکان وجود دارد که همه چیز را از نوع تا لمینت‌ها و پرداخت، به‌صورت سفارشی طراحی کنید. به طور کلی ویژگی های برجسته بسیار زیادی در پنجره های UPVC وجود دارد. اجازه دهید آنها را بررسی کنیم.

 

ویژگی های پنجره های UPVC

  1. زیبایی شناسی

در میان مزیت های بسیار پروفیل UPVC ، زیبایی، قطعاً یکی از مهم ترین آن ها است. پنجره های UPVC با طرح ها، اندازه ها و رنگ های جذابی که دارد، جلوه مدرنی به خانه میدهد. آنها از نظر زیبایی شناسی شیک و ظریف هستند.. علاوه بر این، پنجره‌های UPVC به دلیل تنوع رنگی که دارند می‌توانند به طور یکپارچه با فضای داخلی و خارجی هماهنگ شوند.

  1. سازگار با محیط زیست

در سال های اخیر که آلودگی و کثیفی بیشتر بر سیستم زیست محیطی طبیعی تأثیر منفی گذاشته، بازیافت به امری اجباری تبدیل شده است. دلیل اهمیت بازیافت این است که زباله ها مواد شیمیایی مضر و گازهای گلخانه ای را آزاد می کنند. ساخت پنجره های UPVC عمدتا از مواد قابل بازیافت بوده تا آسیب طولانی مدت بر محیط زیست وارد نشود. آنها بازه زمانی استفاده بسیار طولانی دارند و پس از آن، به راحتی می توان آنها را بازیافت کرد و بعداً دوباره استفاده کرد. آنها اغلب برای محصولاتی مانند اتصالات لوله کشی، لوله ها و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. همچنین فرآیند اکستروژن در پروسه ساخت در و پنجره UPVC در مقایسه با بسیاری از صنایع دیگر نسبتاً کمتر انرژی مصرف میکند.

 

پروفیل های UPVC مستحکم، بادوام سازگار با محیط زیست، مقاوم در برابر رطوبت، آلودگی، خوردگی و آتش هستند.

  1. قابلیت شخصی سازی

برخلاف سایر همتایان، پنجره‌های UPVC را می‌توان بر اساس نیازها و مشخصات دلخواه به‌صورت سفارشی، برید، شکل‌دهی کرد و رنگ‌آمیزی کرد. بعضی از شرکت‌های تولید کننده UPVC اکنون در و پنجره‌ها را مطابق با نیاز و مشخصات مشتری سفارشی می‌کنند. حتی میتوانید خودتان در و پنجره طراحی کنید و طرح خود را برای تولید برای کارگاه ها بفرستید. نرم افزار های طراحی در و پنجره مثل مستروین با محیط کاربری راحتی که دارند به شما در این مورد کمک میکنند.

 

  1. تعمیر و نگهداری کم

پنجره های UPVC یک سرمایه گذاری یکباره است زیرا نیازی به نگهداری یا مراقبت خاصی ندارد. این پنجره ها بر خلاف سایر مصالح طبیعی نیازی به سمباده کاری و رنگ آمیزی منظم ندارند. پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی فقط به تمیزکاری مداوم با آب و مواد شوینده برای جلوگیری از لکه‌دار شدن و همچنین از بین بردن آلودگی و کثیفی نیاز دارد. پنجره های UPVC می توانند برای چندین دهه بدون هیچ نشانه ای از پوسیدگی دوام بیاورند.

 

  1. امنیت

امنیت همیشه بالاترین اولویت برای همه است. قاب ها و پانل های پنجره UPVC هر چند سبک، دارای ساختار قوی و محکمی هستند و در صورت ساخت و کیفیت مناسب بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه است. وجود محفظه های متعدد می تواند پنجره ها و درها را مستحکم کند. آنها امنیت خانه شما را به طور قابل توجهی افزایش می دهند، زیرا شکستن آنها بسیار دشوار است. علاوه بر این، یک سیستم قفل چند نقطه ای می تواند به ایمنی پروفیل ها بیافزاید.

برای خرید پروفیل واناوین با نازل ترین قیمت با ما تماس بگیرید .

  1. دوام و مقاومت در برابر آب و هوا

پروفیل UPVC در برابر آب و هوای نامساعد مانند باران و تگرگ، گرد و غبار، رعد و برق و آلودگی هوا مقاوم است. این باعث می شود آنها برای تمام شرایط آب و هوایی در سراسر جغرافیای کشور ما ایده آل باشند. پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی دوام بالایی دارند و سال‌ها بدون اینکه تحت تأثیر عوامل فیزیکی قرار بگیرند، ظاهر و لعاب یکسانی را حفظ می کنند. علاوه بر این، پوسیدگی، خوردگی، موریانه و ایجاد حفره یا پوسته پوسته شدن در UPVC اتفاق نخواهد افتاد. لازم به ذکر است که پروفیل UPVC در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) از فضای خانه محافظت می کند، بدون آن که از نظر ظاهری تغییر شکل دهد.

پروفیل های یو‌پی‌وی‌سی برای کسانی که در مناطق ساحلی قرار دارند و در معرض آسیب آب شور هستند، که عموماً باعث آسیب دیدن درها و پنجره‌ها می‌شود، یک گزینه ایده آل است.

 

پنجره های UPVC با انبوهی از ویژگی ها و مزایا موهبتی برای بخش معماری مدرن هستند

  1. عایق صدا

پنجره های UPVC در مقایسه با سایر انواع پنجره ها توانایی کاهش صدای خارجی، تا تقریباً حدود 50 درصد، را دارند. پروفایل های UPVC به دلیل داشتن ساختار چند محفظه ای، سطح صداهای بیرون را کاهش می دهند و از ورود آنها به داخل خانه جلوگیری می کند. این باعث می شود که آنها یک انتخاب عالی برای کلان شهرها باشند. پنجره های UPVC در ترکیب با شیشه های دو جداره در برابر سر و صدا عایق بهتری هستند. این به ایجاد یک فضای خوب و آرام در داخل خانه کمک می کند.

 

  1. عایق حرارتی کارآمد

از آنجایی که UPVC رسانای گرما نیست، در صورت نصب صحیح، اتلاف حرارت را به حداقل می رساند. همچنین هرچه تعداد محفظه ها و ضخامت دیواره در هر نوع پروفیل یو پی وی سی بیشتر باشد، بازده حرارتی بهتری خواهد داشت. پنجره های UPVC به دلیل عایق حرارتی کارآمد، حداقل اتلاف گرما را در زمستان و کاهش افزایش گرما را در تابستان تضمین می کند، و در نتیجه هزینه های بالای برق را کاهش می دهند.

 

  1. تهویه

پروفیل های UPVC سیستم تهویه استثنایی با جریان هوای مؤثر ارائه می‌کنند. یکی از انواع پنجره های UPVC، سیستم دوحالته ((Tilt and turn است که یک پیکربندی موثر برای تهویه  هوا می باشد.

 

  1. ضد حریق

یکی از بارزترین ویژگی ها و مزایای پروفیل های یو پی وی سی ضد حریق بودن آنهاست. طبق مقررات، چهارچوب در و پنجره‌های ساختمان باید از مواد مقاوم در برابر حریق ساخته شوند تا از گسترش آتش جلوگیری شود. پنجره‌های UPVC این را تضمین می‌کنند و به پروتکل های ایمنی آتش‌سوزی پایبند هستند.

 

  1. ساخت تا 3 متر

داشتن ضخامت دیواره بالا می تواند به قرار دادن پنجره ها و درهای بلند و عریض تا ارتفاع 3 متر کمک کند. بسیاری از پروفیل های دیگراغلب ضخامت بسیار کمی دارند که مانع از ساخت درب ها و پنجره های بسیار بلند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *