مقالات, انواع پنجره, پنجره UPVC

درب سرویس بهداشتی UPVC

درب سرویس بهداشتی UPVC

اغلب درب سرویس بهداشتی به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت دائمی در خطر زنگ زدگی، پوسیدگی، خوردگی و غیره قرار دارد. درب سرویس بهداشتی باید حریم خصوصی و ایمنی کافی را فراهم کند، باید در برابر قرار گرفتن مداوم در معرض آب گرم، رطوبت، و غیره دوام داشته باشد. UPVC تمامی این شرایط را دارا است.

UPVC نوعی پلاستیک سخت استاندارد است که به پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی معروف است. پلی وینیل کلراید پلاستیکی نشده اخیراً به طور گسترده برای پنجره ها و درها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مزایای بیشماری که دارد توسط سازندگان به سایر مصالح ترجیح داده می شود.

 UPVC در برابر رطوبت، آلودگی، خوردگی و قالب مقاوم است و یک جایگزین شناخته شده و پذیرفته شده برای پنجره های چوبی و آلومینیومی در نظر گرفته می شود.  در این مقاله ما به بررسی ویژگی های UPVC و اینکه چرا بهترین نوع برای استفاده در سرویس بهداشتی است.

4 دلیل برای نصب درب سرویس بهداشتی UPVC

  1. مناسب برای حمام های کوچک

با کمبود فضای زندگی، سازندگان به دنبال مصالح مناسب برای حفظ فضا هستند و در حمام های کوچکتر، فضا همیشه یک نگرانی است. بهترین جایگزین درب های کشویی UPVC است. درب های کشویی UPVC به فضای اضافی برای باز شدن نیاز ندارند زیرا فقط باید درها را بلغزانید تا باز شوند. برای سرویس بهداشتی های کوچک، درهای کشویی UPVC گزینه ای عالی برای استفاده هوشمندانه از فضا است.

درب های کشویی UPVC با کمترین نیرو باز و بسته میشوند

 

 درب سرویس بهداشتی UPVC

 

  1. مواد پوسیده نمی شوند

درهای فلزی و چوبی به دلیل وجود آب یا رطوبت می توانند فرسایش پیدا کنند و از جذابیت زیبایی حمام بکاهند؛ اینجا جایی است که درهای کشویی UPVC برتری می‌یابند، زیرا مانند درهای فلزی یا چوبی رطوبت را حفظ نمی‌کنند و یا پوسیده نمی‌شوند. عمر طولانی تر درب های UPVC را می توان به این دلیل نسبت داد که این درب ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند؛ و به همین دلیل، زنگ نمی زنند، پوسته پوسته نمی شوند یا رنگ آن ها محو نمی شود. این ها دلایلی است که باعث می شود از این درها به عنوان درهای “بدون نیاز به رنگ” یاد شود؛ و باعث می شود که آنها حتی به صرفه جویی در هزینه هم کمک می کنند زیرا برای افزایش دوام آنها مجبور نیستند آنها را رنگ کنید.

برای خرید انواع پروفیل واناوین با کمترین قیمت با ما تماس بگیرید .

 

  1. جذابیت زیبایی شناختی فضای داخلی را افزایش دهید

بدون شک ارزش زیبایی شناختی درب های UPVC محبوبیت زیادی برای این متریال به دست آورده است. این درب‌ها در طرح‌ها و الگوهای فراوان موجود هستند، علاوه بر این، تولیدکنندگان درب‌های یو‌پی‌وی‌سی حتی گزینه سفارشی‌سازی را برای هماهنگی با تم داخلی ارائه می‌دهند. یک حمام مرتب و تمیز هم بهداشتی و هم دلپذیر است، اما با پوسته شدن، زنگ زدگی، یا منبسط و انقباض شدن درب ها، مدیریت تمیزی و همچنین عملکرد درب بسیار دشوار می شود. بدون شک UPVC به دلیل ویژگی هایی که دارد، انتخاب ارجح و کاربردی برای پنجره های حمام و توالت هستند.

 

  1. تمیز کردن آسان

همه کسانی که درهای UPVC را در حمام خود نصب می کنند از این واقعیت آگاه نیستند که برای تمیز کردن آنها فقط باید آنها را پاک کنید. لازم نیست نگران لکه های سخت صابون یا آب باشید. حتی اگر لکه، گرد و غبار و کثیفی روی در به مرور زمان جمع شود، فقط یک پارچه نخی بدون پرز و کمی ماده شوینده بردارید و درب را پاک کنید. درهای کشویی تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند که به شما کمک می کند در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. درب‌های UPVC با امتیازات بسیار زیادی که دارند، انتخابی هوشمندانه برای سفارشی‌سازی و ارتقای حمام و به نوبه خود خانه شما هستند.

روش های زیادی برای تمیز کردن در و پنجره های UPVC وجود دارد.

 درب سرویس بهداشتی UPVC

 

نکات مهم در هنگام انتخاب درب سرویس بهداشتی UPVC

  1. ابتدا طرح و اندازه درب را مشخص کنید.

در مورد درب کشویی درب سرویس بهداشتی ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید ابعاد درب است. به طور کلی، یک درب با عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 2 متر (70×200 سانتی متر) کافی است. همچنین می‌توانید یک درب حمام با اندازه سفارشی را متناسب با نیاز خود سفارش دهید، اما این گزینه ی گران‌تری است. میتوانید از نرم افزار های طراحی در و پنجره مانند مستروین برای طراحی درب سرویس بهداشتی استفاده کنید. این نرم افزار با دقت در محاسبات میتواند طیف وسیعی از مدل ها و ابعاد را در اختیارتان قرار دهد.

 

  1. بازشو درب را انتخاب کنید.

 یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب درب حمام باید به آن توجه کرد نحوه باز و بسته شدن آن است، خواه درب کشویی باشد یا لولایی.  درهای کشویی که به راحتی باز و بسته می شوند برای خانه هایی با ساکنان سالمند یا معلول ایده آل هستند. به منظور امنیت بیشتر، درب کشویی حمام با شیشه های مات انتخاب کنید که طرف دیگر قابل دیدن نباشد اما زیبایی محیط حفظ شود.

  1. دستگیره در را انتخاب کنید.

بعد از بحث درب، یکی دیگر از اجزای ضروری دسته و دستگیره در است. معمول است که دستگیره های در مجهز به قفل های یک طرفه و دو طرفه باشند، اما  اکثر حمام ها روی دستگیره حمام قفل یک طرفه دارند. از سوی دیگر، دستگیره درب اهرمی برای خانه‌هایی با ساکنین مسن‌تر انتخابی عالی است، زیرا هم شیک است و هم استفاده از آن آسان است و به تلاش کمتری از جانب سالمندان نیاز دارد.

سخن آخر

در حالی که فکر می‌کنید چه دری را می‌خواهید در حمام خود نصب کنید، ابتدا باید خودتان تصمیم بگیرید که چه عاملی مهم‌تر است: نمای جذاب و متمایز، ویژگی‌های مقاومت در برابر رطوبت یا توانایی مقاومت در برابر ضربه‌های مکانیکی. درب های UPVC یک راه حل بهینه هستند که بدون شک کل معیارها در نظر گرفته شده را برآورده می کنند.  درب سرویس بهداشتی UPVC با وجود داشتن مزیت های فراوان از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیز هست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *