مقالات, پنجره UPVC

تعویض در و پنجره‌های قدیمی

تعویض در و پنجره‌

پنجره ها یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه هستند که یکی عناصر مهم در میزان جذابیت یک خانه محسوب میشوند. اما در طول زمان پنجره های قدیمی میتوانند مشکلات زیادی را در خانه ایجاد کنند و هزینه های انرژی شما را به طور جدی افزایش دهند. تعویض پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های جدید فواید بسیاری دارد که شاید به برخی از آنها فکر نکرده باشید. ما بهترین مزایای غیر منتظره تعویض پنجره های قدیمی را جمع آوری کرده ایم، همچنین نحوه دانستن اینکه چه زمانی باید پنجره های خود را تعویض کنید، و همه چیزهایی که هنگام انتخاب پنجره های جدید باید بدانید را در این مقاله آورده ایم.

چگونگی تعویض در و پنجره های قدیمی

بسیاری از صاحب خانه ها تصور غلطی از تعویض در و پنجره دارند؛ آن ها تصور میکنند که تعویض در و پنجره همراه با تخریب و سرو صدا و دستکاری دیوار ها و دهانه می باشد؛ این در حالی است که با وجود پروفیل های بازسازی تعویض در و پنجره بدون تخریب و در عرض چند ساعت صورت میگیرد. پروفیل بازسازی در واقع یک پروفیل تقویت شده می باشد که در هنگام بازسازی یا تعویض درب و پنجره های قدیمی به کار برده می شود.

در پنجره‌های مدرن‌تر اغلب از دو یا سه لایه شیشه استفاده می‌کنند.

 

تعویض در و پنجره‌های قدیمی

مزایای تعویض پنجره قدیمی

  1. صرفه جویی در انرژی

یکی از مهمترین مزیت های تعویض پنجره صرفه جویی در مصرف انرژی است. پنجره های UPVC طوری طراحی شده اند تا از محیط خانه شما محافظت کنند. هوای سرد را در زمستان و هوای گرم را در تابستان بیرون نگه می دارند و جلوی اشعه مخرب را می گیرند. پنجره های جدید عایق و آب بندی بهتری دارند و مصرف انرژی را کاهش می دهند.

برای سفارش انواع در و پنجره واناوین با دفاتر ما تماس بگیرید .

  1. افزایش راحتی

جلوگیری از ورود گرد و غبار، برف و باران و باد یکی از عواملی است که به ساکنان احساس راحتی میدهد. پنجره‌های UPVC جدید که به‌درستی نصب شده‌اند، آب بندی و هوا بندی بهتری بین قاب‌های پنجره و دیوار دارند. همچنین، در پنجره‌های جدیدتر از دو یا سه‌تا جدار شیشه‌ها استفاده می‌شود که لایه نازکی از گاز آرگون در بین آن‌ها وجود دارد. این فناوری انتقال گرما را از طریق پنجره ها کاهش می دهد و برخی از اشعه های خورشید را مسدود می کند و اثر گلخانه ای نور خورشید را از طریق پنجره های شما کاهش می دهد.

 

  1. افزایش ارزش خانه

 پنجره جدید ارزش خانه را افزایش می دهد، با هر پروژه بهبود خانه بازده قابل توجهی در سرمایه‌گذاری ارزش خانه به دست می آورید. 72%. خریداران خانه از هزینه سرمایه گذاری نصب پنجره های جدید آگاه هستند و به همین علت پنجره‌های کاملاً جدید برای خریداران بالقوه مسئله بسیار مهمی است، زیرا می‌دانند که برای مدت طولانی نیازی به تعویض پنجره‌ها نخواهند داشت. همچنین مزیت اضافه‌ای برای خریداران وجود دارد این است که بدانند قبوض انرژی با پنجره‌های جدید کمتر می‌شود.

 

  1. ایمنی

پنجره های جدید مزایای متعددی را در مورد ایمنی و امنیت ارائه می دهند که ممکن است به آن توجه نکرده باشید. پنجره های UPVC جدید اغلب از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت ساخته می شوند، که هر دوی آنها در صورت شکسته شدن پنجره، احتمال کمتری دارد که به قطعات تیز و ناهموار تبدیل شوند و احتمال آسیب را به حداقل می رسانند. پنجره‌های جدید همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند قفل‌ها و حسگرها هستند که باز کردن و نفوذ آن‌ها از بیرون را سخت‌تر میکند.

 پنجره‌های قدیمی می‌توانند ورود آسانی را برای سارقان ایجاد کنند

  1. کاهش صدا

UPVC علاوه بر جلوگیری از اتلاف گرما و انرژی همچنین می‌توانند از ورود و خروج صدا نیز جلوگیری کند. پنجره‌های جدید می‌توانند صداهای ساخت‌وساز، ترافیک و همسایگان را مسدود کرده و کاهش دهند. با پنجره های UPVC آرامش و آرامش محیط داخلی خود لذت ببرید.

  1. تعمیر و نگهداری آسان تر

تمیز کردن و نگهداری پنجره‌های قدیمی می‌تواند دردسرساز باشد، اما امروزه پنجره‌های UPVC تمیز کردن و نگهداری را برای هر صاحب خانه بسیار آسان‌تر می‌کند. فقط کافی است از یک پاچه بدون پرز و کمی ماده شوینده استفاده کنید.

 

  1. ظاهر زیباتر

پنجره‌های جدید ظاهر خانه را، هم در داخل و هم از بیرون، بهبود می‌بخشند. پنجره‌های UPVC در رنگ‌ها و پوشش‌های متنوعی تولید می شوند که می‌تواند ظاهر خانه را زیبا کند، همچنین می توانید با انتخاب یک رنگ چشمگیر و هماهنگ با برای نمای بیرونی یک منظره زیبا به وجود بیاورید.

 

  1. محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

یکی از غیرمنتظره ترین مزایای تعویض پنجره های قدیمی، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که پنجره های جدید می توانند ارائه دهند. بیشتر مردم خانه‌ای با پنجره‌های زیاد می‌خواهند که نور طبیعی زیادی در سراسر اتاق‌ها فراهم کند. با این حال، با پنجره‌های قدیمی‌تر که هیچ گونه محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ندارند، دیوارها، کف، مبلمان و دکور خانه شما در معرض محو شدن و آسیب آفتاب قرار می‌گیرند، اگر نور خورشید بیش از حد از پنجره‌ها وارد شود. پنجره های جدید با دو یا سه جداره با لایه های گاز آرگون بیشتر اشعه های فرابنفش را دور نگه می دارند و از فضای داخلی خانه شما در برابر محو شدن و آسیب های خورشید محافظت می کنند.

 

  1. کاهش ریزگرد ها

پوشش‌های پنجره‌ها مانند پرده‌ها، سایه‌بان‌ها و پرده‌ها می‌توانند حاوی گرد و غبار و مواد آلرژی‌زا باشند و تمیز کردن منظم آن دشوار است. برخی از طرح‌های مدرن پنجره شامل گزینه‌هایی برای توری هستند که درست در داخل پنجره‌ها تعبیه شده‌اند. این بدان معنی است که هیچ گرد و غباری روی پرده ها یا سایه بان ها جمع نمی شود.

  1. استفاده آسان تر

پروفیل پنجره‌های قدیمی می‌توانند به مرور زمان پیچ و تاب بخورند، و زنگ‌ زدگی های متعدد در اطراف قاب می‌تواند باز و بسته شدن صحیح پنجره را دشوار کند. قفل ها و دستگیره های پنجره فرسوده شده و استفاده از آنها سخت می شود. پنجره های UPVC این مشکل را برطرف میکنند؛ آنها به راحتی باز و بسته می شوند و با داشتن یراق آلات با کیفیت دوام بازشو و قفل آن ها طولانی خواهد بود.

 با پنجره‌های UPVC جدید می‌توانید از دمای محیط داخلی مطبوع در تمام طول سال لذت ببرید.

 

 

چه زمانی باید پنجره UPVC جدید خرید؟

اگر پنجره های جدید شما مانند گذشته عمل نمی کند، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. در اینجا نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد زمان خرید پنجره جدید فرا رسیده است:

 

وزش باد: اگر می توانید احساس کنید که جریان هوایی از پنجره شما می آید، ممکن است شکاف در پنجره، پروفیل یا هوا بندی وجود داشته باشد.

پنجره‌های آسیب‌دیده: هر پنجره‌ای را که نشانه‌های آشکار آسیب دیدگی دارند، فوراً تعویض کنید. پنجره های قدیمی می توانند در اثر آب و هوای شدید مانند تگرگ یا پرتاب شدن یک شی به سمت آنها ترک بخورند، منحرف شوند و بشکنند.

قبض های انرژی بالا: اگر متوجه شدید هزینه های گرمایش و سرمایش در چند سال گذشته افزایش یافته است، ممکن است پنجره دلیل آن باشد. پنجره‌های قدیمی انتقال گرما داشته و باعث شوند انرژی بیشتری برای گرم کردن خانه مصرف شود.

میعان: اگر پنجره های شما اغلب بخار می گیرند، در اطراف لبه ها رطوبت جمع می شود یا در زمستان یخ زده می شود، می تواند نشان دهنده وجود مشکل باشد. اگر رطوبت بین شیشه‌ها جمع می‌شود، به این معنی است که درزگیر شکسته شده است و پنجره‌های شما عایق با کیفیت ندارند.

قالب‌ها یا فریم‌های در حال پوسیدگی: اگر قاب‌های اطراف پنجره‌ ترک‌خوردگی و پوسیدگی دارد زمان تعویض آن فرا رسیده است. این ترک‌ها می‌توانند رطوبت را وارد کنند و باعث کپک زدگی شوند. پنجره های کپک زده را در اسرع وقت تعویض کنید زیرا مشکلات سلامتی برای خانواده شما ایجاد می کند.

ظاهر قدیمی: پنجره‌های قدیمی و قدیمی می‌توانند جذابیت کلی خانه را کاهش دهند، اما پنجره‌های جدید ظاهری تازه را ارائه می‌کنند که جذاب‌تر است و به تأثیر بصری خانه می‌افزاید.

 

نکات مهم هنگام خرید یک پنجره جدید

اگر می‌دانید که پنجره‌های شما نیاز به تعویض دارند، وقت آن است که پنجره‌های جدید را خریداری کنید. هنگام انتخاب پنجره های جدید، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که پنجره های مناسب برای خانه خود دارید

طراحی و سبک باز کردن پنجره: پنجره ها در انواع سبک های معماری و روش های مختلف باز شدن وجود دارند. از پنجره های دوحالته گرفته تا پنجره های کشویی، سایبانی، کلنگی، آکاردئونی و خلیجی، انتخاب های زیادی وجود دارد.

شیشه پنجره: بسته به هزینه و سطح عایق، و بهره وری انرژی که می خواهید، می توانید از بین گزینه های متعدد شیشه یکی را انتخاب کنید برای مثال میتوانید از شیشه های مات، دودی، رفلکس و هوشمند در در و پنجره خود استفاده کنید.

نوع پروفیل: کیفیت و ساخت پنجره تاثیر زیادی در عملکرد و دوام آن دارد پس بسیار مهم است که هنگام خرید پنجره از یک برند معتبر و با کیفیت خرید کنید. یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل در و پنجره UPVC شرکت تکنما پی وی سی سپاهان است. این شرکت تحت سه برند واناوین، گلد یو پی وی سی و رویال یون محصولات خود را ارائه میدهد. یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین محصولات این شرکت پروفیل بازسازی است که به دلیل کیفیت بالا رضایت مصرف کنندگان بسیاری را فراهم کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *